حسینی: با خون شهدا درخت صلابت مقاومت تنومند می‌شود

حسینی: با خون شهدا درخت صلابت مقاومت تنومند می‌شودکارشناس مسائل منطقه گفت: فرماندهان بسیار زیادی از محور مقاومت به شهادت رسیده‌اند و اینگونه نیست که با به شهادت رسیدن فرماندهانی از مقاومت کارشان متوقف شود، مقاومت زنده است و با این خون‌ها درخت صلابت مقاومت تقویت می‌شود.


سید مهدی حسینی، کارشناس مسائل منطقه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی مجله خبری با اشاره به شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، شهید یحیی سنوار و با اشاره به شخصیت شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: شهید سنوار در شرایطی به شهادت رسیدند که اول خبری مبنی بر اینکه سه مبارز فلسطینی به شهادت رسیده‌اند منتشر شد، اما بعد مشخص شد چهره بسیار مهم و اثرگذاری به شهادت رسیده است.

وی با اشاره به انتشار فیلم پیکر شهید سنوار از سوی رژیم صهیونیستی بیان کرد: ارتش رژیم صهیونیستی از این اتفاق بسیار خوشحال بود و به منظور تضعیف روحیه مقاومت بسیار شتاب زده و ویدیویی منتشر کرد، اما این اقدام بازتاب بسیار زیادی در سراسر دنیا پیدا کرد.

حسینی عنوان کرد: اینکه یک فرمانده وسط میدان معرکه و با سلاح چسبکاری شده تا آخرین فشنگ و نارنجک، با بدنی مجروح، جنگیده است، برای مردم دنیا علی الخصوص سربازان محور مقاومت بسیار تاثیرگذار بود؛ پهپاد، تانک دشمن و سایر موارد دست به دست هم داد تا تصویری الهام بخش ساخته شود؛ اگر اساتید رسانه می‌خواستند پایان‌بندی یک حماسه را رقم بزنند هرگز به این شکوه نمی‌رسیدند.

وی ادامه داد: شهید سنوار آدم بسیار اثرگذاری بود و پس از شهادتش هم این اثرگذاری بیشتر شد؛ فرماندهان بسیار زیادی از محور مقاومت به شهادت رسیده‌اند و اینگونه نیست که با به شهادت رسیدن فرماندهانی از مقاومت کارشان متوقف شود، مقاومت زنده است و با این خون‌ها درخت صلابت تقویت می‌شود.

انتهای پیام



پست های مرتبط